بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 پایان نامه پایان نامه .

پایان نامه

سوالات رایگان پیام نور

سایت سوالات رایگان پیام نور جهت ارائه خدمات کامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور ، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را برای هر نیمسال تحصیلی به صورت رایگان در اختیار شما دانشجویان قرار خواهد داد.
بانک جامع سوالات پیام نور، دانلود جدیدترین سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی برای تمامی رشته‌های مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد.

سوالات حسابداری پیام نور – سوالات رایگان حقوق – سوالات عمومی پیام نور

خدمات سایت نمونه سوالات دانشگاه پیام نور بر اساس موارد زیر می باشد

1 – نمونه سوالات کاردانی دانشگاه پیام نور ، نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور و نمونه سوالات ارشد دانشگاه پیام نور از نیمسال اول 87-88 تا نیمسال اول و دوم 96 – 97 نمونه سوالات بر اساس رشته تحصیلی و کد درس می باشند در قسمت جستجو کد درس را وارد کنید تا سریعتر به فایل دسترسی داشته باشید

2 – مجموعه آزمونها و سوالات استخدامی برای دانلود و همچنین برای مطالعه آنلاین

3 – مجموعه سوالات مدرسه شامل اول ابتدایی ، دوم ابتدایی ، سوم ابتدایی ، چهارم ابتدایی ، پنجم ابتدایی و ششم ابتدایی ، سال تحصیلی 96 – 97

نمونه سوالات امتحانی و آزمون درسهای آموش قرآن ، کار و فناوری ، تفکر و پژوهش ، ریاضی و ریاضیات تکمیلی ، علوم تجربی و تکمیی ، فارسی ، مطالعات اجتماعی ، نگارش فارسی

4 – آزمونهای راهنمایی شامل هفتم متوسطه اول ، هشتم متوسطه اول و نهم متوسطه اول – نیمسال اول و دوم 96 – 97

پک نمونه سوال و مجموعه آمونهای تستی تشریحی با جواب و پاسخ آمادگی دفاعی ، فرهنگ و هنر ، کار و فناوری ، زبان انگلیسی ، زبان عربی ، دروس تلفیقی و ترکیبی

5 – پکیج نمونه سوال دبیرستان شامل دهم متوسطه دوم ، یازدهم و پیش دانشگاهی متوسطه دوم

سوالات اورجینال و پایان ترم درسهای عربی و زبان قرآن ، دین و زندگی ، هنر ، کارگاه کار آفرینی و تولید ، جغرافیای ایران ، شیمی ، فیزیک ، زیست شناسی ، هندسه ، اقتصاد ، منطق ، تاریخ ایران و جهان باستان ، ریاضی و آمار ، جامعه شناسی ، علوم و متون ادبی ، زبان آلمانی و فرانسه ، علوم زمین ، تاریخ شناسی ، فلسفه ، علوم اجتماعی ، فیزیک ریاضی ، هندسه تحلیلی و جبر خطی ، حساب دیفرانسیل و انتگرال ، ریاضیات گسسته با پاسخ تستی و تشریحی

6 – رشته های ادبیات و علوم انسانی ، ریاضی فیزیک و علوم تجربی
7 – سوالات و آزمونهای اورجینال کنکور سراسری ، آزاد و آزمایشی سال 97
8 – پک آزمونهای اورجینال راهنمایی رانندگی و آیین نامه و کتاب راهنمایی رانندگی
9 – بیش از ۷۰ درصد سوالات سایت رایگان می باشد

نمونه سوالات پیام نور با جواب ، منابع درسی پیام نور ، تاریخ امتحانات پیام نور و جزوات در سوالات رایگان پیام نور قبولی خود را تضمین کنید .

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۴۷:۴۸ توسط:محمد موضوع: نظرات (0)

معرفی سایتی معتبر جهت دریافت بک لینک قوی

برای این که سایت شما بتوانید در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو مطرح و معتبر موقعیت برتری کسب کنید باید به بک لینک های ورودی به سایت خود اهمیت زیادی دهید .

یکی از مهمترین معیارها و حائز اهمیت ترین اولویت ها در بهبود رتبه در نتایج جستجو بخصوص جستجوگر هوشمند گوگل دریافت بک لینک قوی می باشد .
درصورتی که سایت شما بک لینک های قدرتمند و با کیفیتی کسب کند در نتایج بالاتری از گوگل صعود خواهد کرد .

خرید بک لینک با کیفیت در سایت های مجموعه شیک رنک بسیار نتیجه بخش و تاثیر گذار خواهد بود .


سامانه شیک رنک با در نظر گرفتین کلیه فاکتور های رتبه دهی و حفظ و ارتقا قدرت بک لینک های خود بطور طبیعی و کاملا استاندارد بک لینک با کیفیت در قالب پکیج ها و تعرفه های زیر در اختیار کلیه وبمستران و سئو کاران گرامی قرار دهد .
 

چرا خرید بک لینک از سامانه شیک رنک :
- 99 درصد وبسایت ها دارای گواهینامه امنیتی ssl جهت افزایش ضریب اعتماد گوگل
- امکان دسترسی به وب سایت ها از طریق اینترانت و اینترنت جهت افزایش بازدید و ارتقا رنکینگ الکسا
- 99 درصد دامین ها قامتی بالای 4 سال
- عمومی بودن وب سایت جهت لینک سازی برای کلیه وب سایت ها از جمله سایت شما
- 99 درصد دامین وب سایت ها رنک دار و دارای پیج رنک گوگل
- سایت های فعال و معتبر و مدیریت شده
- 99 درصد دامین ها دارای پیج اتوریتی قابل قبول
- تقویت سئو و قدرت دامین کلیه وب سایت ها
- ثبت شده در گوگل وبمستر و بروز رسانی مداوم جهت ارتقا کیفیت
- بروز رسانی موقعیت جغرافیایی سرور ها در زمانبندی های مختلف
- بروز رسانی قالب رنگبندی و تنوع وب سایت ها در زمانبندی های مختلف
- حفظ استاندارد و تعداد خروجی جهت ارتقا بازدهی و کیفیت آنها
- دو فالو یا فالو بودن کلیه بک لینک ها
- تضمین عدم پنالتی شدن سایت
- ارزش و کیفیت هر 1 بک لینک جدول بالا برابری دارد با 1000 بک لینک بی کیفیت
- تعرفه بسیار عالی نسبت به بازدهی و کیفیت
- و..

برای سفارش بک لینک بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

https://www.chicrank.com/backlink.php

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۱۲:۰۸ توسط:محمد موضوع: نظرات (0)

پایان نامه ارشد استراتژی بازاریابی در بیمه

 

2انتخاب استراتژی بازاریابی در بیمه
تدوین و ارزیابی استراتژی ها و گزینش مناسب ترین آنها تا حد زیادی بر اساس تصمیمات و اطلاعات ذهنی مدیران ارشد سازمان قرار دارد. در بررسی استراتژی ها درباره شیوه انتخاب استراتژی هایی بحث می شود که می توان بدان وسیله به بهترین شکل ممکن به هدف های بلندمدت و مأموریت سازمان دست یافت. توجه همزمان به استراتژی ها، هدف های بلندمدت، مأموریت سازمان و بررسی اطلاعات داخلی و خارجی سازمان، مبنایی را به دست می دهد که می توان بر آن اساس استراتژی های قابل اجرا را شناسایی کرد و آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

یک برنامه استراتژیک با گرایش بازار در شرکت بیمه اولاً نشان دهنده این است که تمرکز شرکت بر کدام یک از انواع محصولات بیمه ای  و بازارهای مختلف است؛ ثانیاً بیانگر سود مورد انتظار شرکت از تمرکز بر محصولات و بازارهای خاص است و ثالثاً راهبردهای بازاریابی مورد نیاز برای تحقق اهداف سودآوری و اهداف بلندمدت شرکت را نشان می دهد.

تجزیه و تحلیل مقدماتی محیط به شرکت های بیمه کمک می کند تا با تحلیل اطلاعات تاریخی و گذشته در مورد صنعت بیمه، انواع بیمه نامه های مختلف، مزیت های رقابتی و توانمندی های رقبایی که در بخش دولتی و خصوصی فعال هستند، بازار بیمه در ایران و میزان تقاضا، کانال های توزیع و همچنین تحلیل عناصر محیط کلان در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تکنولوژیک، جایگاه خود در بازار بیمه را به درستی شناخته و با اطمینان کامل در راه کسب موفقیت در این صنعت قدم بردارند (رجوعی مرتضی ،1389).   

استراتژیست ها هیچ گاه همه گزینه ها و راه های امکان پذیر را که به نفع سازمان هستند، مورد توجه قرار نخواهند داد، زیرا بی نهایت راه عملی وجود دارد و برای اجرای هر یک از آنها می توان از راه های بسیار زیادی استفاده کرد. بنابراین مجموعه ای از استراتژی های جذاب و قابل اجرا مورد توجه قرار می گیرند. باید مزایا، مضرات، داد و ستدها، هزینه ها و منافع این استراتژی ها را مشخص نمود. در گردهمایی ها یا جلسه هایی که پیاپی تشکیل می شود کارکنان و مدیران باید درباره استراتژی های گوناگون به بحث بپردازند، استراتژی های پیشنهادی را باید فهرست کرد. پس از اینکه مشارکت کنندگان در این فرایند همه استراتژی ها را درک نمودند، آنگاه باید هر یک از استراتژی های پیشنهادی را بر اساس معیارهای خاصی اولویت بندی نمود (فرد،آر. دیوید ،1386).

فن تحلیل قوت- ضعف، فرصت- تهدید یکی از مفیدترین ماتریس های تدوین استراتژی های بازاریابی برای شرکت های بیمه نیز هست؛ یعنی می توان نقاط قوت و ضعف بازاریابی شرکت و همچنین فرصت ها و تهدیدهای نهفته در محیط بیرونی را استخراج نمود و از تلاقی آنها یکی از استراتژی های پیش گفته را برگزید. البته ابزارهای مختلفی برای تدوین استراتژی وجود دارد ولی تنها ابزاری که به طور واقعی به تدوین استراتژی در سطح واحدهای وظیفه ای کمک می کند، ماتریس SWOT است (رجوعی مرتضی، 1389).  

یک شرکت بیمه در برنامه بازاریابی خود ضمن تعیین قلمرو جغرافیایی فعالیت خود، تمرکز خود بر یک یا چند محصول بیمه ای خاص را بیان کرده و فروش و سود مورد انتظار خود را در یک بازه زمانی خاص تخمین می زند. علاوه بر این باید در مورد تعداد نمایندگی ها در بازارهای هدف به عنوان شبکه توزیع، تکنیک های افزایش فروش بیمه نامه های مختلف، ابزارهای روابط عمومی، سیاست های تبلیغی و استراتژی های عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در بیمه که شامل محصول، قیمت، توزیع، پیشبرد، افراد، فرایندها و شواهد فیزیکی می شود، برنامه ریزی کنند (لاولاک، کریستوفر و لارن رایت، 1382).

1.3.1.6.2استراتژی بازاریابی یکسان
شرکتی که از استراتژی بازاریابی یکسان استفاده می‌کند، احتمالاً تصمیم‌ می‌گیرد بخشهای مختلف بازار را نادیده گرفته و با یک نوع محصول (و نه یک محصول) وارد کل بازار شود. شرکت محصولی را که مورد نیاز عموم است به بازار عرضه کرده و تنها به بخش خاصی از بازار توجه نمی کند. این شرکت برنامه بازاریابی و محصول خود را به گونه‌ای طرح‌ریزی می‌کند که مورد توجه عده‌ زیادی از خریداران باشد و در تبلیغات و توزیع به صورت انبوه عمل کرده و می‌کوشد تصویر بهتری از محصول را در ذهن مردم ایجاد کند.

در بازاریابی یکسان در هزینه‌های صرفه‌جویی می‌شود. هر چقدر نوع محصول محدودتر باشد، شرکت می‌تواند در هزینه‌های تولید، انبارداری و همچنین حمل و نقل صرفه جویی بیشتری نماید. شرکتی که از نظر برنامه‌های تبلیغاتی به صورت یکنواخت عمل می‌کند، هزینه‌های کمتری را صرف کرده و همچنین در هزینه‌های برنامه‌ریزی، تحقیقات بازاریابی و مدیریت محصول نیز کاهش هزینه خواهد داشت.

امروزه بیشتر بازاریابها در مورد این استراتژی توافق نظر ندارند. به هنگام عرضه یک محصول که بتوان به وسیله آن نیازهای همه مشتریان را ارضا نمود، شرکت با مسائل زیادی روبرو خواهد شد. هنگامی که چندین شرکت به این گونه عمل نمایند، رقابت شدیدی به وجود خواهد آمد و در بازارهای کوچکتر رضایت کمتری حاصل خواهد شد. نتیجه نهایی این است که به دلیل هزینه بالای رقابت،‌ امکان دارد بخشهای بزرگتر بازار از سودآوری کمتری برخوردار باشند.

2.3.1.6.2استراتژی بازاریابی تفکیکی
شرکتی که از بازاریابی تفکیکی و یا متمایز (چندگانه) استفاده می‌کند بازار را به بخش های مختلف تقسیم نموده و برای هر بخش از بازار محصول خاصی را طراحی و برنامه‌ای جداگانه جهت بازاریابی تدوین می‌کند. این شرکتها از طریق عرضه محصولات متفاوت و اجرای برنامه‌های بازاریابی گوناگون، در تلاشند تا در هر بازاری از یک پایگاه محکم برخوردار شوند و فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهند. آنها امیدوارند که در هر بازاری دارای شهرت نیکو شده و مشتریان نسبت به محصولات یا خدمات آنها وفادار گردند و مجموعه‌ای از محصولات مورد نظر گروههای مختلف را عرضه نمایند. آنها می‌کوشند در هر بازاری به عنوان رقیب قدرتمند در آیند.

اصولاً بازاریابی متمایز با چندگانه باعث می‌شود کل فروش در مقایسه با بازاریابی یکسان افزایش یابد و در زمان کنونی تعداد زیادی از شرکتها این استراتژی را در پیش گرفته‌اند. البته بازاریابی‌های متمایز یا چندگانه باعث افزایش هزینه‌های خواهد شد. ارائه محصول باب طبع مشتریان هر بخش از بازار مسلتزم تحقیقات بیشتر ، فعالیتهای مهندسی و کارهای هزینه‌بر است. ارائه برنامه‌های بازاریابی متفاوت برای بخشهای جداگانه مستلزم هزینه‌های اضافی است که باید برای تحقیقات بازاریابی، پیش‌بینی و تجزیه‌ و تحلیل فروش، برنامه‌ریزی جهت ترویج و گسترش و مدیریت توزیع به مصرف برسد. تلاش در تامین نیازهای بخشهای مختلف بازار و انجام دادن تحقیقات متفاوت باعث هزینه های اضافی می‌شود. بنابراین شرکت باید بتواند فروش خود را بالا ببرد تا هزینه‌های اضافی ناشی از استفاده از استراتژی بازاریابی چندگانه، جبران شود. 

3.3.1.6.2استراتژی بازاریابی متمرکز
بازاریابی متمرکز سومین نوع بازاریابی است و به ویژه مناسب شرکت هایی است که منابع محدود دارند. یک شرکت به جای اینکه به دنبال سهم بخش کوچکی از یک بازار بزرگ باشد می‌کوشد بخش بزرگی از یک یا چند بازار کوچک را به خود تخصیص دهد. در مورد فعالیتهای تجاری که تازه شروع می‌شود، شرکت برای تثبیت وضع خود و به دست آوردن جایگاهی در برابر شرکتهای رقیب، بهتر است از بازاریابی متمرکز استفاده کند.

شرکت از مجرای بازاریابی متمرکز می‌تواند در بخشهایی از بازار یا خرده ‌بازارها جایگاه و پایگاه خوبی بدست آورد. زیرا در مورد نیازهای مشتریان اطلاعات بیشتری بدست می‌آوردو در این زمینه کاری مشهور می‌گردد. چنین شرکتی می‌تواند صرفه‌جویی نماید، زیرا در تولید یک محصول، توزیع و تبلیغ آن تخصص زیادی پیدا می‌کند. اگر بخش مورد نظر خوب انتخاب شود، شرکت می‌تواند از نرخ بازده سرمایه بالایی برخوردار شود. از سوی دیگر بازاریابی متمرکز مستلزم ریسک بیشتری است. امکان دارد شرکتهای رقیب و قدرتمند وارد همان بخش از بازار شوند. از این رو بهتر است شرکت هایی که قصد استفاده از بازاریابی متمرکز را دارند در چند بخش کوچک شروع بکار نمایند.

پیشرفتهای سریع در رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات  باعث شده است تا بازاریابهای بزرگ که بصورت انبوه فعالیت می‌کردند با بازاریابهای متمرکز تبدیل شوند. این بازاریابهای با استفاده از پایگاههای اطلاعاتی مشتریان، بازارهای انبوه را به گروهی از بازارهای کوچک تقسیم نموده‌اند. در واقع آنها مشتریان بالفعل خود را به تعدادی بخش بازار متمایز تقسیم‌کرده و برای هر بخش برنامه بازاریابی متمایزی تدارک دیده‌اند.   

رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول :پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۲:۵۹ توسط:محمد موضوع: نظرات (0)

ارث زن- پایان نامه

پایان نامه تبیین نسبت حقوق مدنی زن و مقتضیات زمان و مکان

ارث، حق دیگری است که با بعثت پیامبر و نزول آیات قرآنی برای زنان مسجل گردید. بر این اساس، خداوند در قرآن،آیاتی از سوره نساء را به این مسئله اختصاص داده است. شأن نزول هر یک از این آیات، برخی از اجحاف­های اعراب درباره­ی ارث زنان بود. که با نزول آیات ارث این حق از سوی پیامبر به زنان بازگردانده شد.در اعراب جاهلی گاهی کسی را پسرخوانده قرار می­دادند، این پسر خوانده، به این دلیل که پسر بود از مزایایی مانند ارث برخوردار می­شد که حتی دختران نسلی از این مزایا برخوردار نبودند.[1]

استقلال و شخصیت حقوقی زنان در طول تاریخ فراز و فرودهای فراوانی را طی کرده است. یکی از حقوق مالی زن ارث است که در زمان گذشته به دلایلی نادیده گرفته می­شده است. با طلوع اسلام حق ارث برای زنان به رسمیت شناخته شد و همزمان با نزول قرآن کریم آیات متعددی در رد محرومیت آنان از ارث نازل شد. از جمله«للرجال نصیب مما ترک الوالدان الاقربون وللنسا نصیب مما ترک الوالدان الاقربون مما قل منه او کثر نصیبا مفروضا»[2] از هر چه پدر و مادر و خویشاوندان به ارث می­گذارند، مردان را نصیبی است. و از آنچه پدر و مادر و خویشاوندان به ارث می­گذارند چه اندک و چه بسیار آنان{آنان} را نیز نصیبی است، نصیبی معین در اسلام طبق آیات قرآن کریم سهم الإرث زن نصف مرد است.

این مسئله از جمله قوانینی است که مورد اعتراض مدعیان تساوی حقوق زن و مرد قرار گرفته است در حالی که سخنان حکمت آمیز معصومین(ع) که عدل و مفسر آیات قرآن است حاکی از آن است که در تفاوت­های موجود میان حقوق زن و مرد هیچ اجحافی نسبت به تضییع حقوق زنان صورت نگرفته است

امام رضا(ع)در پاسخ به سوالی که در مورد علت نصف بودن سهم الإرث زنان از ایشان شد فرمودند:

«وعله اعطاء النساء نصف ما یعطی الرجال المیراث لان المراه اذا تزوجت اخذت و الرجل یعطی فلذاک و فر علی الرجال»

سهم زنان نصف مردان از میراث است و به خاطر آن است که زن هنگامی که ازدواج می­کند. چیزی می­گیرد و مرد ناچار است چیزی بدهد بعلاوه هزینه زندگی زنان بر دوش مردان است.[3]همانگونه که از فحوای کلام امام رضا(ع) برداشت می­شود علت اینکه اسلام سهم الإرث زن را نصف سهم الإرث مرد قرار داده بدین خاطر است که از دیدگاه اسلام مهر و نفقه زن که بر مرد واجب است از امور لازم و مؤثر در تأمین آسایش واستحکام خانواده است. از این رو چون مهر و نفقه زن بر مرد تحمیل شده، اسلام از طریق دو برابر قرار دادن سهم الإرث مردخواسته است این تحمیل را جبران کند.

سنت ارث، مانند سایر سنت­های رایج در جوامع بشری، همواره رو به تحول بوده و تحولات و پیشرفت­ها آن را بازیچه خود کرده است. چیزی که هست از آنجایی که این تحول در جوامع بدوی نظام درستی نداشته، به دست آوردن تحول منظم آن از تاریخ انسان­ها ممکن نیست، و کاری­ است بس مشکل.

قدر یقین این است که در آن جوامع، زنان و افراد ناتوان، از ارث محروم بوده­اند، و ارث در میان خویشاوندان میت، به ویژه قوی­ترها تقسیم می­شده است، و این دلیلی جز این نداشته که مردم آن دوره­ها، با زنان و بردگان و کودکان صغیر و سایر طبقات ناتوان جامعه، مانند یک حیوان عمل می­کردند، و آنها را مانند حیوانات رام و وسیله زندگی خود می­دانستند.[4]

در قوانین اسلام هیچ یک از ناهمواریهای  گذشته در مورد ارث وجود ندارد چیزی که در قوانین اسلامی مورد اعتراض مدعیان تساوی حقوق است این است که از نظر اسلام پسر دو برابر دختر و برادر دو برابر خواهر وشوهر دو برابر زن ارث می­برد. علت اینکه اسلام سهم الارث زن را نصف سهم الارث مرد قرار داد وضع خاصی است که زن از لحاظ مهر و نفقه و سربازی و برخی قوانین جزایی دارد یعنی وضع خاص ارثی زن معلول وضع خاصی است که زن از لحاظ مهر و نفقه و غیره دارد اسلام چون نفقه و مهر را لازم می­داند و تحمیلی از این نظر بر مرد شده است اسلام می­خواهد این تحمیل از طریق ارث جبران شود، لهذا برای مرد دو برابر زن سهم­الارث قرار داده است پس مهر و نفقه است که سهم­الارث زن را تنزیل داده است.[5]

[1] مطهری مقام زن، خلاصه آثار استاد شهید مرتضی مطهری ،1380،ش:70
[2] نساء/7
[3] صدوق ،ثواب الأعمال و عقاب الأعمال ،1405،ج4،ص204
[4] طباطبایی، زن در اسلام: دفتر تنظیم و نشر آثار علامه طباطبایی،چ اول، 1384،124-125
[5] مطهری ، مرتضی ،نظام حقوق زن در اسلام ،چ سی و چهارم، قم، انتشارات صدرا،1382،223-224


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۳:۰۸ توسط:محمد موضوع: نظرات (0)